AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Umenie:Umelecké kováčstvo

Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Marek


Kované ploty, zábradlia a bytové doplnky sú bezpochyby štýlovou záležitosťou. Majú punc originality, ducha umenia a predstavujú istú úroveň luxusu a noblesy. To len znásobí plot, či zábradlie ako z čias Ľudovíta XVI alebo ako v klasických francúzskych kaštieľoch. Dnes takýto luxus nie je problém mať aj na vlastnej záhrade. Kované ploty sú ukované históriou Kované umenie nie je len výstrelkom súčasnej doby. Práve naopak, kov penetroval históriou stavebníctva prakticky od počiatkov. Kované zábradlia dnes môžeme obdivovať na historických fotografiách a dobových stavbách. Spoločnosť Szlavik, s.r.o., sa dlhodobo špecializuje práve na repliky historických doplnkov a plotov. Nie sú však iba tak celkom replikami. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním. Dnes vytvárame hodnotné diela pre kaštiele aj moderné stavby. Hoci môže klient požadovať plot ako za čias Ľudovíta XVI, dostane presnú kópiu, ktorá ale bude rovnakým originálom ako plot v minulosti,“ hovorí Ladislav Szlavik. Ručná umelecká práca Tá sprevádza každý výrobok, ktorý vychádza z kováčskej dielne Szlavik. O kvalifikovanosti a profesionalite svedčia aj referencie, ktoré siahajú do Francúzska, Nemecka, Švajčiarska a iných krajín známych svojou bohatou históriou a dôrazom na kvalitu. „Každý z našej dielne je vyučený umelecký kováč a každé dielo prechádza kontrolou. Dodávame len dokonalé výrobky. Koniec - koncov, sme otvorení a každý záujemca si môže prísť pozrieť nielen výrobky, ale aj proces výroby. Všetko je u nás ručná práca. Od veľkých kovových pilierov až po miniatúrne ozdoby plotov, či doplnky, lampy, vývesné štíty, všetko čo sa dá z kovu zostrojiť,“ hovorí Ladislav Szlavik. Bronzové odliatky ako kus umenia Spoločnosť Szlavik spolupracovala na Slovensku pri tvorbe slávnej bronzovej sochy Svätopluka na Bratislavskom hrade. Bronz je vzácny a ušľachtilý materiál, z ktorého vedia formovať skutočné sochárske originály. Na záhradu, alebo do interiéru, bronz je kov, ktorý bude verným spoločníkom. Zaujme nielen vašich priateľov, ale zároveň rozžiari príbytok svojou výnimočnosťou. Tento menej tradičný bytový doplnok je zaujímavou voľbou do každého interiéru. 

24.02.201522565
Marek skúsenosti

Umenie:Umelecké kováčstvo

Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Marek


Drevené, plechové aj plastové ploty slúžia svojmu účelu, na obmedzený čas. Podobne je to aj so záhradným nábytkom. Ak hľadáte takmer nezničiteľné doplnky bez nutnosti aj čo najmenšej údržby, stavte na poctivý kov. Nezlomí ho horúčava, mráz, udrží si svoju farebnú stálosť. Pritom si nekupujete len zariadenie, ale aj kus umenia. Záhradný nábytok v špičkovej kvalite Kovaný záhradný nábytok môžete nechať počas zimy pokojne na záhrade a na jar bude ako nový. Odoláva akýmkoľvek poveternostným podmienkam a to prirodzene platí aj o kovanej bráne, či plote. „Ak si niekto kúpi kovaný nábytok, alebo doplnky, stavil prakticky na bezúdržbový sortiment. Odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť. Samozrejme musí staviť na kvalitný tovar. Najlepšie je vybrať si pozinkovanú úpravu. Tá dáva materiálu šmrnc aj prakticky večnú životnosť,“ hovorí Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. Všetky doplnky a súčasti vytvárajú vo firme NiNel ručne, alebo pomocou špecializovaných strojov. NiNel je spoločnosťou s dlhou históriou v oblasti spracovania kovu. Vytvárajú kované diely presne na želanie zákazníka aj na základe predstavy, či fotografie. Spojenie s inými materiálmi Musí byť kovaný záhradný nábytok len jednoliatym? Nemusí. Marián Koníček vysvetľuje, že vedia podľa želania zákazníka do nábytku vsadiť aj drevo, či kameň. Týka sa to najmä stolíkov, no nie je problém so žiadnym tvarom, či materiálom. „Kombinovanie viacerých materiálov je potrebné veľmi zodpovedne spojiť, nakoľko treba brať do úvahy potreby aj vlastnosti oboch zložiek,“ hovorí Marián Koníček. Samozrejme ak si okrem kovu do nábytku želáte aj iný materiál, o ten sa bude potrebné starať podľa jeho nárokov. Kovová konštrukcia však naďalej ostáva bezúdržbovou. Farby na želanie Marián Koniček hovorí, že najčastejšie sa na kov aplikuje čierna povrchová úprava, no farebné ladenie je plne na zákazníkovi. Každý farba bude na kove rovnako trvácna a pekná. Farebné odtiene sa nelíšia od bežných a vydržia nezmenené dlhé roky práve vďaka špeciálnej technológii povrchovej úpravy. „Najčastejšie sa stretávame s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia,“ vysvetľuje Koníček. Kované materiály môžete ladiť s domom, či vašou predstavou a nemusíte sa obmedzovať len na tradičnú čiernu, ktorá nie každému lahodí.    

24.02.201524227
Marek skúsenosti

Umenie:Umelecké kováčstvo

Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Marek


Čo bolo v minulosti takmer nemožné, dnes je bežnou vecou. Kvalitné, originálne a krásne kované ploty môžete dostať už aj na kľúč. Bežné kováčske dielne dodávajú ploty, no Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev posunul služby zákazníkom na komplexnú úroveň. Umelecké kováčstvo je unikátna tradícia V dobe priemyselných a rýchlych riešení je umelecké kováčstvo tak trochu v kategórii ohrozených povolaní. Pritom neprávom. „Umelecké kováčstvo je v súčasnosti znova nútené konkurovať rôznym priemyselným odliatkom a novým technológiám z ktorých dokáže šikovný zámočník pozvárať rôzne okrasné mreže, zábradlia či brány. My ako umeleckí remeselníci sa snažíme o ručnú prácu a ak zákazník si nepraje inak, vyrábame všetky časti výhradne ručne. Cenovo sa snažíme držať krok s ostatnými šikovnými zámočníkmi a kováčmi, aby naše výrobky aj pre ich vysokú kvalitu, boli dostupné aj priemernému spotrebiteľovi,“ hovorí stratégiu spoločnosti Koprev Miloš Bédi. Mať kovanú bránu, či kus záhradného doplnku je kúskom umenia preneseného aj do modernej doby Nie sú len kováčskou dielňou Nároky klientov neustále rastú. To si uvedomil aj Miloš Bédi, keď sa rozhodol svoju kováčsku firmu obohatiť o služby zariaďovania plotov a záhradnej architektúry na kľúč. To znamená, že si kovanú bránu navrhnete, vyberiete, prípadne spolu s Milošom Bédim nájdete to najvhodnejšie pre váš dom a o viac sa nestaráte. Spoločnosť Koprev zaistí kompletnú terénnu úpravu, nosné stĺpiky v požadovanom dizajne a bránu aj sfunkční podľa požiadaviek či už na ručné otváranie, alebo vybaví automatikou. Hoci kované brány pôsobia nadčasovo, aj ony môžu disponovať najmodernejšími výdobytkami techniky. Komplexná záhradná architektúra Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pripravil výnimočnú novinku pre všetkých, ktorí by tento rok chceli zmeniť vizáž svojej záhrady a okolia. Pre celý svoj projekt záhradnej architektúry pripravil uvádzacie ceny a zľavy 15%. „Rozhodli sme sa našim klientom predstaviť naše možnosti a priniesť na trh výnimočný produkt spojením zariadenia záhrady, úpravy okolia a inštalácie kovaného plotu, nábytku, ale aj kamenných múrikov, jednoducho komplexné zastrešenie estetickej záhrady,“ vysvetľuje Miloš Bédi. Vďaka tejto službe nepotrebujete žiadnych iných dodávateľov, celý projekt navrhnú a zrealizujú podľa potrieb zákazníka samozrejme na kľúč.

24.02.201523994
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231377
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231070
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023893
Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Umenie:Umelecké kováčstvo

Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Marek


Umelecké kováčstvo je jedna zo starých remeselných zručností. Spája v sebe drsnosť kovu, jemnú kultiváciu ľudským duchom a energiu kladiva s horúčosťou plameňa. Umeleckí kováči dnes pokračujú v tradícii a vytvárajú doplnky, ploty, súčasti interiéru aj exteriéru, z ktorých každý je originál. Nechajte sa inšpirovať kovaniami, ktoré sú doslova funkčným umením. Obklopte sa krásou „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása spojená s majestátnosťou nám prirodzene hýčkajú dušu,“ hovorí Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Kované práce sú originálne diela. Či už chcete plot, alebo nemého sluhu, možno pokojne povedať, že miesto funkčného doplnku si kupujete sochu. Kované doplnky sú krásne a trvácne. Investícia do nich je vyššia ako keď kupujete v akciovom výpredaji, no kupujete si doplnok na celý život. Navyše umelecky hodnotný. Umelecké aj historické skvosty Moderná doba umenie tak trochu devalvuje. Svoje o tom vie aj Ladislav Szlavik  zo spoločnosti Szlavik, s.r.o. Dokonale pozná ploty, ozdoby a lampy, ktoré sa zhotovovali v minulosti. Mali svoj štýl. Dodával oplotenie na francúzske kaštiele a tieto tradičné umelecké línie prináša aj do moderného sveta. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním,“ hodnotí Szlávik. Kované ploty budú a sú nadčasovou záležitosťou tak ako umelecké predmety, ktoré nehrdzavejú. Bez zbytočných starostí Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pochopil, že mnoho ľudí dnes chce krásnu záhradu aj plot, ale nemá čas zaisťovať ďalšie robotnícke práce s osadením kovaného plotu. V tomto prípade je ideálna stavba na kľúč, ktorá v sebe spája originálne ploty na objednávku s možnosťou komplexného zastrešenia stavby od múrikov až po automatické systémy. Aj nadčasové ploty môžu vyzerať moderne. Nebojte sa noviniek Obvyklou farbou kovových doplnkov je čierna. Nemusíte sa jej však báť. Je noblesná, no kovaný nábytok, či doplnky môžete mať v akomkoľvek farebnom vyhotovení. Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. hovorí, že pri kovaných doplnkoch odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť, či už sú diela umiestnené v interiéri, alebo exteriéri. Hodnotí, že hoci sa u zákazníkov stretávajú najčastejšie s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia. 

26.02.201531642
Funkčné umenie prináša radosť do duše

Umenie:Umelecké kováčstvo

Funkčné umenie prináša radosť do duše

Marek


Kov zušľachtený silou plameňa, energiou ohňa a dotvorený údermi kladiva. Prináša teplo a skutočnú silu do našich príbytkov. Mgr. art. Igor Kaplán sa umeleckému kováčstvu venuje mnoho rokov a vytvára originálne diela, ktoré nie sú len ozdobami a funkčnými doplnkami. Ako hovorí, sú to diela zušľachťujúce nielen príbytok, ale aj dušu. Krásno je potravou pre dušu „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása a harmónia nám prirodzene hýčkajú dušu,“ začína svoje rozprávanie o umení kováčstva Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Vie o čom hovorí. Každý jeho výrobok je poctivo ukovaným kusom železa. Igor Kaplán je sochárom, ktorý pochopil silu kovu a dokáže z neho modelovať akýkoľvek umelecký skvost. Či si želate plot, bránu, zábradlie, posteľ, alebo nemého sluhu, dostanete krásny originál, ktorý príbytok rozžiari krásou. Umelecké kováčstvo je o kontrastoch „ Viac ako tisíc stupňov Celzia oceľ roztápa, ale trochu menej ju robí tvárnou, kujnou a tak sa údermi kladiva približuje predstave, ktorú od nej kováč potrebuje. „ Železo je tvárne aj nepoddajné, hranato presné i hravo jemné, chladné svedčí o ohnivej premene, ktorú v sebe uchováva,“ hovorí o práci s kovom Kaplán. Živé sochy u vás doma Je to rozdiel postaviť vedľa seba nemého sluhu z akciového výpredaja predajne s nábytkom a doslova živú sochu stvorenú rukami Igora Kaplána. Každý produkt má v sebe úžitkovú hodnotu. Je trvácny a svoju cenu nestráca ani vekmi. Život je príliš krátky na to, aby sme ho plnili prázdnom. Ako hovorí Igor Kaplán, kováčstvo je umenie, ktoré odoláva veku aj času pričom je trvalým svedectvom tvorivosti a krásy vo funkčnom predmete prináša potešenie i úžitok. Kovaná oceľ v spojení s drevom, kameňom doplnená meďou  alebo sama prináša radosť do duše. Potvrdiť to môže každý, kto sa osobne stretol s dielom umeleckého kováča. Stačí približná predstava alebo len tušený smer a aj vám prispeje svojim vkladom a budete môcť sledovať od návrhu až po konečný výrobok celý proces, aby konečný výrobok nielen dobre fungoval a slúžil, ale aj tešil, tak aby podľa vášho priania vzniklo hodnotné dielo, ktoré vás bude tešiť celý život.      Kúpiť si kované doplnky neznamená zaobstarať si len úžitkový predmet. Ide o umenie, ktoré nás obohacuje duchovne, esteticky aj ľudsky.  Igor Kaplán tepe verše duše a inšpirácie múzy do tvrdého kovu, ktorý sa pod jeho rukami pretvára na umenie. Doprajte si aj vy doma kúsok z úžasnej galérie kovu. 

24.02.201526514
Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Umenie:Umelecké kováčstvo

Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Marek


Kované ploty, zábradlia a bytové doplnky sú bezpochyby štýlovou záležitosťou. Majú punc originality, ducha umenia a predstavujú istú úroveň luxusu a noblesy. To len znásobí plot, či zábradlie ako z čias Ľudovíta XVI alebo ako v klasických francúzskych kaštieľoch. Dnes takýto luxus nie je problém mať aj na vlastnej záhrade. Kované ploty sú ukované históriou Kované umenie nie je len výstrelkom súčasnej doby. Práve naopak, kov penetroval históriou stavebníctva prakticky od počiatkov. Kované zábradlia dnes môžeme obdivovať na historických fotografiách a dobových stavbách. Spoločnosť Szlavik, s.r.o., sa dlhodobo špecializuje práve na repliky historických doplnkov a plotov. Nie sú však iba tak celkom replikami. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním. Dnes vytvárame hodnotné diela pre kaštiele aj moderné stavby. Hoci môže klient požadovať plot ako za čias Ľudovíta XVI, dostane presnú kópiu, ktorá ale bude rovnakým originálom ako plot v minulosti,“ hovorí Ladislav Szlavik. Ručná umelecká práca Tá sprevádza každý výrobok, ktorý vychádza z kováčskej dielne Szlavik. O kvalifikovanosti a profesionalite svedčia aj referencie, ktoré siahajú do Francúzska, Nemecka, Švajčiarska a iných krajín známych svojou bohatou históriou a dôrazom na kvalitu. „Každý z našej dielne je vyučený umelecký kováč a každé dielo prechádza kontrolou. Dodávame len dokonalé výrobky. Koniec - koncov, sme otvorení a každý záujemca si môže prísť pozrieť nielen výrobky, ale aj proces výroby. Všetko je u nás ručná práca. Od veľkých kovových pilierov až po miniatúrne ozdoby plotov, či doplnky, lampy, vývesné štíty, všetko čo sa dá z kovu zostrojiť,“ hovorí Ladislav Szlavik. Bronzové odliatky ako kus umenia Spoločnosť Szlavik spolupracovala na Slovensku pri tvorbe slávnej bronzovej sochy Svätopluka na Bratislavskom hrade. Bronz je vzácny a ušľachtilý materiál, z ktorého vedia formovať skutočné sochárske originály. Na záhradu, alebo do interiéru, bronz je kov, ktorý bude verným spoločníkom. Zaujme nielen vašich priateľov, ale zároveň rozžiari príbytok svojou výnimočnosťou. Tento menej tradičný bytový doplnok je zaujímavou voľbou do každého interiéru. 

24.02.201522565
Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Marek


Drevené, plechové aj plastové ploty slúžia svojmu účelu, na obmedzený čas. Podobne je to aj so záhradným nábytkom. Ak hľadáte takmer nezničiteľné doplnky bez nutnosti aj čo najmenšej údržby, stavte na poctivý kov. Nezlomí ho horúčava, mráz, udrží si svoju farebnú stálosť. Pritom si nekupujete len zariadenie, ale aj kus umenia. Záhradný nábytok v špičkovej kvalite Kovaný záhradný nábytok môžete nechať počas zimy pokojne na záhrade a na jar bude ako nový. Odoláva akýmkoľvek poveternostným podmienkam a to prirodzene platí aj o kovanej bráne, či plote. „Ak si niekto kúpi kovaný nábytok, alebo doplnky, stavil prakticky na bezúdržbový sortiment. Odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť. Samozrejme musí staviť na kvalitný tovar. Najlepšie je vybrať si pozinkovanú úpravu. Tá dáva materiálu šmrnc aj prakticky večnú životnosť,“ hovorí Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. Všetky doplnky a súčasti vytvárajú vo firme NiNel ručne, alebo pomocou špecializovaných strojov. NiNel je spoločnosťou s dlhou históriou v oblasti spracovania kovu. Vytvárajú kované diely presne na želanie zákazníka aj na základe predstavy, či fotografie. Spojenie s inými materiálmi Musí byť kovaný záhradný nábytok len jednoliatym? Nemusí. Marián Koníček vysvetľuje, že vedia podľa želania zákazníka do nábytku vsadiť aj drevo, či kameň. Týka sa to najmä stolíkov, no nie je problém so žiadnym tvarom, či materiálom. „Kombinovanie viacerých materiálov je potrebné veľmi zodpovedne spojiť, nakoľko treba brať do úvahy potreby aj vlastnosti oboch zložiek,“ hovorí Marián Koníček. Samozrejme ak si okrem kovu do nábytku želáte aj iný materiál, o ten sa bude potrebné starať podľa jeho nárokov. Kovová konštrukcia však naďalej ostáva bezúdržbovou. Farby na želanie Marián Koniček hovorí, že najčastejšie sa na kov aplikuje čierna povrchová úprava, no farebné ladenie je plne na zákazníkovi. Každý farba bude na kove rovnako trvácna a pekná. Farebné odtiene sa nelíšia od bežných a vydržia nezmenené dlhé roky práve vďaka špeciálnej technológii povrchovej úpravy. „Najčastejšie sa stretávame s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia,“ vysvetľuje Koníček. Kované materiály môžete ladiť s domom, či vašou predstavou a nemusíte sa obmedzovať len na tradičnú čiernu, ktorá nie každému lahodí.    

24.02.201524227
Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Marek


Čo bolo v minulosti takmer nemožné, dnes je bežnou vecou. Kvalitné, originálne a krásne kované ploty môžete dostať už aj na kľúč. Bežné kováčske dielne dodávajú ploty, no Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev posunul služby zákazníkom na komplexnú úroveň. Umelecké kováčstvo je unikátna tradícia V dobe priemyselných a rýchlych riešení je umelecké kováčstvo tak trochu v kategórii ohrozených povolaní. Pritom neprávom. „Umelecké kováčstvo je v súčasnosti znova nútené konkurovať rôznym priemyselným odliatkom a novým technológiám z ktorých dokáže šikovný zámočník pozvárať rôzne okrasné mreže, zábradlia či brány. My ako umeleckí remeselníci sa snažíme o ručnú prácu a ak zákazník si nepraje inak, vyrábame všetky časti výhradne ručne. Cenovo sa snažíme držať krok s ostatnými šikovnými zámočníkmi a kováčmi, aby naše výrobky aj pre ich vysokú kvalitu, boli dostupné aj priemernému spotrebiteľovi,“ hovorí stratégiu spoločnosti Koprev Miloš Bédi. Mať kovanú bránu, či kus záhradného doplnku je kúskom umenia preneseného aj do modernej doby Nie sú len kováčskou dielňou Nároky klientov neustále rastú. To si uvedomil aj Miloš Bédi, keď sa rozhodol svoju kováčsku firmu obohatiť o služby zariaďovania plotov a záhradnej architektúry na kľúč. To znamená, že si kovanú bránu navrhnete, vyberiete, prípadne spolu s Milošom Bédim nájdete to najvhodnejšie pre váš dom a o viac sa nestaráte. Spoločnosť Koprev zaistí kompletnú terénnu úpravu, nosné stĺpiky v požadovanom dizajne a bránu aj sfunkční podľa požiadaviek či už na ručné otváranie, alebo vybaví automatikou. Hoci kované brány pôsobia nadčasovo, aj ony môžu disponovať najmodernejšími výdobytkami techniky. Komplexná záhradná architektúra Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pripravil výnimočnú novinku pre všetkých, ktorí by tento rok chceli zmeniť vizáž svojej záhrady a okolia. Pre celý svoj projekt záhradnej architektúry pripravil uvádzacie ceny a zľavy 15%. „Rozhodli sme sa našim klientom predstaviť naše možnosti a priniesť na trh výnimočný produkt spojením zariadenia záhrady, úpravy okolia a inštalácie kovaného plotu, nábytku, ale aj kamenných múrikov, jednoducho komplexné zastrešenie estetickej záhrady,“ vysvetľuje Miloš Bédi. Vďaka tejto službe nepotrebujete žiadnych iných dodávateľov, celý projekt navrhnú a zrealizujú podľa potrieb zákazníka samozrejme na kľúč.

24.02.201523994
Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Dom a byt:Umelecké kováčstvo

Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Marek


Ploty a zábradlia už nie sú len funkčnou súčasťou domov. Podieľajú sa na jeho estetickej hodnote. Vyberte si správneho dodávateľa a plot bude šperkom vášho domova na dlhé roky. Ján Zeman zo spoločnosti Zemstav dlhé roky vytvára ploty v špičkovej kvalite, vďaka ktorým sa môže pochváliť referenciami v tých najluxusnejších hoteloch, či budovách, tento poklad môžete mať aj doma. Od mosadze až k drevu Medzi najdôležitejšie vlastnosti dobrého plotu možno zaradiť kvalitné spracovanie, pevné zvary a materiály. Na tie je odborník Ján Zeman a hovorí: „Vieme zvárať akékoľvek materiály, vytvárame kvalitné ploty so špičkovými materiálmi a zvar, ktorý vydrží desiatky rokov je základom kvalitného plotu a bezpečného zábradlia. Pritom nie je podstatné, či ide o mosadz, spojenie s drevom, leštený chróm. Žiadny materiál pre nás nie je problematický.“ Spojiť viacero materiálov je vždy alchýmia a častým problémom, kde sa môžu vyskytnúť kazy. Je preto lepšie voliť profesionála na spájanie viaczložkových súčastí. Kvalita už od začiatku Ján Zeman tvrdí, že kvalitný plot, či zábradlie je výsledkom celého postupu, ktorý s vami výrobca musí prejsť. Dielo, ktoré by malo slúžiť desiatky rokov by malo byť nadčasové s umeleckou hodnotu a profesionálne. „Ku každému klientovi pristupujeme osobitne. Najprv je zákazka, následne vyjdeme klientovi v ústrety s ponukou, ponúkneme vizualizáciu, zameranie, prípadne návrhy podobných riešení pre inšpiráciu. Následne si vyberieme vzory a  začneme s realizáciou,“ vysvetľuje profesionalitu od zadania zákazky Ján Zeman. Profesionálny prístup od prvého momentu vraví, že aj výstup bude v dobrej kvalite. Ploty už do mesiaca Kvalitný plot je otázkou mesiaca. Rýchla realizácia je jednou zo základných pilierov spokojnosti. Ján Zeman hovorí, že aj tie najkvalitnejšie ploty a zábradlia môžu klientom slúžiť maximálne do mesiaca. V profesionálnom vyhotovení, kvalitnom zváraní, v špičkovej kvalite. Mnoho rokov skúseností sa podľa Jána Zemana podpisuje na každej zákazke.

03.02.201527446

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Obklad krbu zo žuly

So spoluprácou s pánom Berešom sme boli veľmi spokojní. Samozrejme aj s…

Kamenárstvo Berino
5/5 38 hodnotení

Leonardo, kocúr z ulice

Kniha je úžasná! Hoci je určená pre čitateľov inej vekovej kategórie, oslovila…

TRIO Publishing
TRIO Publishing
4.9/5 29 hodnotení

pán Botlo

1 289

Obnova starého hrobu terazzo +…

Všetko bolo tak, ako sme sa s pánom Berešom dohodli, práca bola urobená…

Kamenárstvo Berino
5/5 38 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím