AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Umenie:

Praktické tipy, ako ušetriť pri stavbe a renovácii pomníka

Marek


Sviatok všetkých svätých je ešte ďaleko, no ak plánujete renováciu, či rekonštrukciu hrobu v tomto roku, je najvyšší čas. Dôvodom je, že počas leta môžete poriadne ušetriť. Betónovanie je jednoduchšie Letné obdobie nahráva renovácii hrobov. Betónové základy sa murujú jednoduchšie, rovnako aj okolitá zem nie je zamrznutá. Prípravné, sanačné aj stavebné práce idú rýchlejšie a to sa odráža aj na cene. Ľubomír Dubský, ktorý sa zaoberá komplexnou stavbou aj renováciou hrobov pripomína, že každý kto chce renovovať, mal by sa rozhodnúť počas leta. Podmienky na stavbu sú neporovnateľne lepšie ako počas zimy a jesene. To sa odráža aj na kvalite samotnej stavby. Takmer bez čakania Ušetriť môžete nielen peniaze, ale predovšetkým aj čas. Ľubomír Dubský hovorí, že či ide o písmená, nový pomník, alebo mramorovú platňu, pred Dušičkami sa na všetko čaká podstatne dlhšie. Môže sa tak stať, že hoci chcete mať pomník na sviatky pekný, nemusíte sa dočkať. Počas týchto mesiacov je omnoho viac času prejsť všetky detaily a uskutočniť rekonštrukciu. Multikolor – žula s atraktívnym dizajnom Výhodou leta je, že si ušetríte aj mnoho starostí. Všetky kamene sú k dispozícii a máte možnosť výberu. Aktuálne je jednou zo zaujímavých noviniek kameň multikolor, teda spojenie červenej a čiernej žuly. Hrob v takomto prevedení záujem netradičnou farebnou kombináciou a vďaka žule vydrží bez farebných zmien niekoľko desiatok až stoviek rokov. Tieto kamene má v ponuke aj LD kamenárstvo, ktoré má s nimi dostatok skúseností a pre vlastnosti kameňa ich odporúča ako vhodné na jednohroby, dvojhroby aj do urnových hájikov. Jednoduchšie práce pri úprave Nadchádzajúce obdobie je vhodné aj na úpravu okolia hrobu. LD Kamenárstvo zabezpečuje realizáciu aj renováciu hrobov na kľúč vrátane vytvorenia betónových základov, pokládky okolitej dlažby, úpravy okolia, renovácie a gravírovania písmeniek, frézovanie kameňa, či pieskovanie, no zároveň si každý chce malé úpravy na hrobe spraviť aj sám. Či už sadíte kvietky, trávu, alebo naaranžujete okolie, bude to mnoho menej námahy, ako počas predsviatočného zhonu a zimy. Ušetríte si tak sily na to, aby pre vás úprava hrobu nebola neprimeranou starosťou, ale adekvátna pietna spomienka. Informujte sa na možnosti a letné akcie priamo v LD Kamenárstve, ktoré počas leta novým aj starým klientom poskytuje zaujímavé akciové ceny na všetky druhy opráv, renovácii aj stavieb pomníkov.  

18.05.201613504
PRINTINK Pavel Slugen skúsenosti

Umenie:

Fotoplátno uchová spomienky stále živé!

PRINTINK Pavel Slugen PRINTINK Pavel…


Narodenie dieťaťa, svadba, západ slnka na vysnívanej dovolenke, či čarokrásny výhľad na prírodu. To sú zážitky a obrazy, na ktoré by sme sa vydržali pozerať celé hodiny aj každý deň. Pravdou je, že albumy plné fotiek si už dnes udržiava málokto. No fotoplátno z vašej fotografie spraví krásny umelecký obraz, ktorý bude hrdou súčasťou vášho domova. Neviete čo na stenu? Otázku čo na stenu, rieši mnoho ľudí, ktorí zariaďujú svoje bývanie. Často to končí nákupom lacných obrázkov kdesi v hypermarkete. Je to škoda, keďže dnes už má každý možnosť svoje vlastné fotografie premeniť na krásne obrazy, ktoré sú hodné zavesenia na stenu. Zážitky z dovolenky pekne vedľa seba, svadobný bozk, alebo rodinná fotografia budú mať úplne iný rozmer, ak budú zdobiť vaše steny. Nevyzerajú ako lacný plagát ale krásne ilustrované plátno. Vystačíte si aj mobilom Na fotoplátno sa dá preniesť akákoľvek fotografia, dokonca aj fotená mobilom. Je len na vás, či chcete nad posteľou napríklad triptych z rodinnej oslavy, alebo západ slnka, ktorý ste zažili v ďalekej exotike a každé ráno vás naplní pohodu, keď naň pozriete. Fotka, ktorá vydrží Fotoplátno nie je len skvelý spôsob na uchovanie výnimočných okamihov. Má  veľmi dobrú životnosť. Používajú sa acetónové farby, ktoré je možné utierať aj vlhkou handričkou. Farby na vydržia desaťročia bez zmeny a obraz na fotoplátne bude krásny aj v dobe, keď už klasické fotky stratia šarm. Do spálne aj obývačky Možností má fotoplátno veľa. Môžete použiť umelecké filtre a pripraviť si obraz ako z minulosti, alebo ho dotvoriť o vlastné motívy. Spraviť ním niekomu radosť. Rozmery sú variabilné a pritom ceny za vyhotovenie nie sú vysoké.Priklady si možete pozrieť na Facebooku. Ako príklad uvádzame rozmery a ceny fotoplátna podľa stránky printink.sk, ktorá umožňuje zaslanie fotografie a odoslanie fotoplátna priamo na vašu adresu: A4 (30x21cm rozmer plátna) cena 6€ s rámom A3 (42x30cm rozmer plátna) cena 12€ s rámom A2 (60x42cm rozmer plátna) cena 16€ s rámom A1 (84x60cm rozmer plátna) cena 30€ s rámom A0 (119x80/90cm rozmer plátna) cena 50€ s rámom Maximálny možný rozmer je 130 x 200 cm rozmer plátna-100€        

10.03.201622780
Marek skúsenosti

Umenie:

Pozinkovanie! Základ kvalitného kovaného plotu

Marek


Michal Baran je kováč, ktorý sa stará o dobré meno remesla až do súčasnosti. Hoci je kováčov aj umelcov mnoho, v jeho Umeleckom kováčstve dostane vždy produkty, ktoré vydržia desiatky rokov bez údržby aj každodennej starostlivosti. S našimi čitateľmi sa podelil o tipy, ako si vybrať železné dekorácie, ktoré vydržia veky. Neverte príliš lacným materiálom Tvária sa ako kované brány, ale pritom sú málo kvalitné a vydržia bez hrdze len niekoľko mesiacov prinajlepšom rokov. Príkladom sú napríklad poľské tenkonstenné materiály. „Ak železo nie je dostatočnej kvality, je samozrejme otázna aj kvalita celého výrobku. Prakticky možno povedať, že pri nekvalitnom materiáli je finančná úspora zanedbateľná, no plot treba veľmi rýchlo renovovať, opravovať, niekedy aj vymeniť,“ hovorí o nekvalite Michal Baran. Základom je pozinkovanie Každý kovaný plot vyžaduje pozinkovanie. Vďaka nemu vydrží mráz, dážď aj útoky počasia bez poškodenia. Pozinkovanie je to najdôležitejšie, no často bežný laik nemá možnosť spoznať, či táto povrchová úprava bola urobená. „Ak je na kovanom výrobku dôkladne nastriekaná farba, zákazník si nemusí všimnúť, že výrobok nebol pozinkovaný, no za pár rokov ho napadne hrdza. Preto je dobré spoliehať sa na referencie a kvalitných dodávateľov,“ hovorí Michal Baran. Problémom nemusí byť len hrdza Hrdzavá plocha sa už nikdy nedá úplne odstrániť, ale je možné ju takpovediac prekryť. Na druhej strane ak má zákazník nekvalitný plot, časom sa môže olupovať farba a tak sa pýcha kovanej brány mení na dosť nepeknú ozdobu domu. Vždy je preto dobré pozrieť si dopredu kvalitu kováča, zamerať sa na kvalitu prevedenia zvarov a prirodzene aj prístup samotného výrobcu, čo o jeho kvalitách dosť napovie.   Už od roku 2008 dostáva železo v Umeleckej kováčskej dielni Michala Barana tie najkrajšie a najmagickejšie tvary. Ponúkajú vysoko kvalitné a originálne kované produkty do interiéru, exteriéru a takisto aj záhrady. Vedia vytvoriť ručne kované postele, stolíky, svietniky, zábradlia, schody a príslušenstvo, z exteriéru balkóny, brány, držiaky kvetov, mreže, ploty a zábradlia. Na svoje si takisto prídu aj fanúšikovia ručne kovaných záhradných doplnkov, nerezových zábradlí a podobne.  

05.03.20156247
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Prečo používať emailový podpis a ako si ho správne nastaviť

Martin Chyla Martin Chyla


Komunikujete so svojimi obchodnými partnermi či zákazníkmi najčastejšie emailom? V tom prípade by ste nemali zabudnúť na vhodne nastavený emailový podpis. Ak je nastavený dobre, môže podstatne zvýšiť vašu reputáciu u zákazníkov aj obchodných partnerov. Preto je v prípade emailovej komunikácie rovnako dôležitý, ako iné časti vašej značky. Veľa firiem i drobných podnikateľov zvykne podceniť dôležitosť dobre navrhnutého emailového podpisu. Je to tak zrejme preto, že si neuvedomujú jeho hlavné funkcie, ktoré by mal spĺňať, ale aj skryté výhody, ktoré vám ponúka zadarmo s každým mailom ktorý pošlete. V prvom rade ide o reprezentáciu vašej firmy. Vďaka emailovému podpisu vás môže zákazník či partner ľahko rozlíšiť od konkurencie aj po dlhšom čase. Okrem toho email s podpisom pôsobí oveľa dôveryhodnejšie a vďaka kontaktným údajom, ktoré by v ňom nemali chýbať, umožní kontaktovať vás v prípade záujmu.    Čo by mal dobrý emailový podpis obsahovať? Meno, priezvisko a funkcia vo firme Meno a priezvisko je samozrejme najdôležitejšie, veď bez predstavenia sa toho veľa v biznise nedosiahnete. Dôležitá môže byť aj vaša funkcia vo firme, aby klient vedel čo môže od vás očakávať a s kým má tu česť komunikovať. Vďaka tomu bude vedieť položiť vhodné otázky ohľadom svojich záujmov. Telefónne čísla a emaily na firmu Kontaktné údaje na firmu i na vás osobne nesmú chýbať v žiadnom emailovom podpise. Mali by byť klikateľné, aby vás mohli prípadný záujemcovia obratom kontaktovať aj online alebo vám zavolať jedným kliknutím z mobilu v ktorom si email pozerajú. S množstvom to však netreba preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Preto ak máte 4 web stránky, alebo využívate viaceré emaily, stačí vybrať jeden, kvantita môže skôr uškodiť.     Odkaz na firemnú stránku a logo firmy Zákazník, ktorý chce vedieť o vašej spoločnosti viac detailov, určite ocení možnosť dostať sa na firemný web okamžite, jedným klikom. Okrem toho nezabúdajte na to, že hlavná výhoda loga je, že zákazník v spleti textu vidí farebný odkaz vo farbách vašej značky a oveľa rýchlejšie si ju zapamätá. Následne viaceré marketingové štúdie potvrdzujú, že ľudia oveľa lepšie reagujú na obraz ako na text a firmu ktorú vidia častejšie v podvedomí preferujú. Zároveň je takýto odkaz dobrý aj pre tých, ktorí vašu značku ešte nepoznajú. Dozvedia sa o vás viac priamo na stránke a v prípade záujmu vás aj kontaktujú.  Linky na sociálne siete Ani tento spôsob komunikácie netreba podceňovať. Samozrejme pre každú formu podnikania to môžu byť iné sociálne siete, ale pre väčšinu podnikateľov, s ktorými pracujeme my najčastejšie používame kombináciu týchto troch: Facebook - pre uverejňovanie noviniek o firme a aj rôznych akcií v rámci vašej ponuky.  Google Moja firma - pre priamu navigáciu do vašej firmy, ale v poslednej dobe aj možnosti najdôležitejších informácií o vašich kontaktoch, otváracích hodinách, produktoch, novinkách, fotografiách alebo iných akciách  Zariadim.sk - pre umiestnenie overených referencií o vašich produktoch, službách i firme samotnej pre iné firmy to môžu byť tiež siete, ako sú Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube alebo aj Twitter prípadne TikTok či Snapchat Práca s recenziami je stále viac a viac dôležitá. Google postupne eliminuje umiestňovanie neoverených textových recenzií a preferuje recenzie z profesionálnych portálov, ktoré sú naviac doplnené o rich data, ktoré vedia čítať roboty vyhľadávačov. Recenzie sú stále viac vyhľadávané najmä zákazníkmi ktorí u vás nakupujú prvý krát alebo nakupujú tovar či službu, ktorú predtým nepoznali. Podnikatelia vedia, že zbierať recenzie nie je vôbec jednoduché, preto emaily napríklad po nákupe by mali takúto žiadosť obsahovať. Našim klientom naviac vždy pripravíme personifikované formuláre zberu recenzií doplnené o vaše logo či individuálne kritériá hodnotenia. O výhodách na recenzií portálu zariadim.sk si napíšeme viac nabudúce. Vaša fotografia Nie je síce povinná, ale pridaním vhodnej fotografie môžete zvýšiť svoju dôveryhodnosť a serióznosť. Okrem toho vás klient hneď spozná aj naživo, čo môže byť niekedy veľkou výhodou. Mali by ste však zjednotiť formát fotografií všetkých svojich zamestnancov, aby nepôsobili opačným dojmom. Rôzne rozmery a fotografie napríklad zo sociálnych sietí sú v tomto prípade nevhodné. Oveľa lepšie je využiť služby profesionálneho fotografa a vytvoriť pre celý tím kolegov kvalitné fotografie. Na čo nezabudnúť Pri tvorbe emailového podpisu by ste nemali zabudnúť používať vaše firemné farby, logo a hlavne jednotný dizajn. Všetky časti emailového podpisu by mali byť vhodne zalomené v rámci dizajnu. Okrem toho je v dnešnej dobe nutné aj vhodné nastavenie responzivity pre mobily, pretože viac ako polovica emailov je dnes otváraná na mobiloch. Ak používate niektorého z poštových klientov, nezabudnite na správne nastavenie vkladania emailového podpisu aj tam.    Čoho sa vyvarovať? V prvom rade nepoužívajte ako svoj emailový podpis obrázok. Jeho nevýhodou je, že údaje na ňom si klient nemôže skopírovať a nie vždy sa správne zobrazí. Emailový podpis by ste mali mať kódovaný vo formáte html, aby bol čitateľný pre všetkých rovnako. Už len z dôvodu obmedzeného priestoru by ste nemali do emailového podpisu pridávať žiadne zbytočné informácie. Pomerne často sa môžete stretnúť napríklad s reklamami, inšpiratívnymi citátmi, či fotografiami inými ako je logo, či tvár. Nemali by ste pridávať ani fakturačné údaje, či oznámenia typu "Tento email bol odoslaný z iPhone".  Kvôli rozmerom by ste sa mali vyvarovať textom písaným veľkým písmom, ktoré zaberajú veľa miesta. Zároveň nepoužívajte príliš veľký obrázok s textom, pretože sa nedokáže prispôsobiť mobilom, nahrávanie zaberá veľa času a v niektorých prípadoch ho emailový klient pridáva ako prílohu k emailu a nie ako podpis. Podobne je to aj s animáciami, ktoré nepodporuje väčšina emailových klientov. Aj tu je menej viac Predtým, ako si navrhnete vlastný emailový podpis, by ste si mali určit zoznam informácií, ktoré tam chcete umiestniť. Určite nepridávajte všetky možné kontaktné údaje. Vyberte radšej tie najdôležitejšie, aby sa celý emailový podpis vošiel do troch či štyroch riadkov.  Dobrou správou v tomto prípade je, že na vytvorenie svojho vlastného emailového podpisu nemusíte minúť ani cent. Na internete sú dostupné viaceré generátory podpisov ktoré sú dokonca zadarmo. Majú však svoje obmedzenia, tak ako všetko, čo je zdarma. Takže ak chcete skutočne emailový podpis na mieru, mali by ste využiť služby profesionálov. Je len na vás a na vašich podnikateľských plánoch, ktorú možnosť využijete. Na kvalite však určite záleží.    Ďakujeme, že ste sa dočítali až sem, prikladám svoj vlastný podpis a budem sa tešiť na vaše podnety a reakcie.    Radi Vám pomôžeme s vytvorením emailového podpisu, kontaktujte nás na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898.   

19.08.2020648
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.20201507
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.20201738
Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Umenie:Umelecké kováčstvo

Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Marek


Umelecké kováčstvo je jedna zo starých remeselných zručností. Spája v sebe drsnosť kovu, jemnú kultiváciu ľudským duchom a energiu kladiva s horúčosťou plameňa. Umeleckí kováči dnes pokračujú v tradícii a vytvárajú doplnky, ploty, súčasti interiéru aj exteriéru, z ktorých každý je originál. Nechajte sa inšpirovať kovaniami, ktoré sú doslova funkčným umením. Obklopte sa krásou „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása spojená s majestátnosťou nám prirodzene hýčkajú dušu,“ hovorí Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Kované práce sú originálne diela. Či už chcete plot, alebo nemého sluhu, možno pokojne povedať, že miesto funkčného doplnku si kupujete sochu. Kované doplnky sú krásne a trvácne. Investícia do nich je vyššia ako keď kupujete v akciovom výpredaji, no kupujete si doplnok na celý život. Navyše umelecky hodnotný. Umelecké aj historické skvosty Moderná doba umenie tak trochu devalvuje. Svoje o tom vie aj Ladislav Szlavik  zo spoločnosti Szlavik, s.r.o. Dokonale pozná ploty, ozdoby a lampy, ktoré sa zhotovovali v minulosti. Mali svoj štýl. Dodával oplotenie na francúzske kaštiele a tieto tradičné umelecké línie prináša aj do moderného sveta. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním,“ hodnotí Szlávik. Kované ploty budú a sú nadčasovou záležitosťou tak ako umelecké predmety, ktoré nehrdzavejú. Bez zbytočných starostí Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pochopil, že mnoho ľudí dnes chce krásnu záhradu aj plot, ale nemá čas zaisťovať ďalšie robotnícke práce s osadením kovaného plotu. V tomto prípade je ideálna stavba na kľúč, ktorá v sebe spája originálne ploty na objednávku s možnosťou komplexného zastrešenia stavby od múrikov až po automatické systémy. Aj nadčasové ploty môžu vyzerať moderne. Nebojte sa noviniek Obvyklou farbou kovových doplnkov je čierna. Nemusíte sa jej však báť. Je noblesná, no kovaný nábytok, či doplnky môžete mať v akomkoľvek farebnom vyhotovení. Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. hovorí, že pri kovaných doplnkoch odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť, či už sú diela umiestnené v interiéri, alebo exteriéri. Hodnotí, že hoci sa u zákazníkov stretávajú najčastejšie s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia. 

26.02.201518830
Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Umenie:Umelecké kováčstvo

Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Marek


Kované ploty, zábradlia a bytové doplnky sú bezpochyby štýlovou záležitosťou. Majú punc originality, ducha umenia a predstavujú istú úroveň luxusu a noblesy. To len znásobí plot, či zábradlie ako z čias Ľudovíta XVI alebo ako v klasických francúzskych kaštieľoch. Dnes takýto luxus nie je problém mať aj na vlastnej záhrade. Kované ploty sú ukované históriou Kované umenie nie je len výstrelkom súčasnej doby. Práve naopak, kov penetroval históriou stavebníctva prakticky od počiatkov. Kované zábradlia dnes môžeme obdivovať na historických fotografiách a dobových stavbách. Spoločnosť Szlavik, s.r.o., sa dlhodobo špecializuje práve na repliky historických doplnkov a plotov. Nie sú však iba tak celkom replikami. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním. Dnes vytvárame hodnotné diela pre kaštiele aj moderné stavby. Hoci môže klient požadovať plot ako za čias Ľudovíta XVI, dostane presnú kópiu, ktorá ale bude rovnakým originálom ako plot v minulosti,“ hovorí Ladislav Szlavik. Ručná umelecká práca Tá sprevádza každý výrobok, ktorý vychádza z kováčskej dielne Szlavik. O kvalifikovanosti a profesionalite svedčia aj referencie, ktoré siahajú do Francúzska, Nemecka, Švajčiarska a iných krajín známych svojou bohatou históriou a dôrazom na kvalitu. „Každý z našej dielne je vyučený umelecký kováč a každé dielo prechádza kontrolou. Dodávame len dokonalé výrobky. Koniec - koncov, sme otvorení a každý záujemca si môže prísť pozrieť nielen výrobky, ale aj proces výroby. Všetko je u nás ručná práca. Od veľkých kovových pilierov až po miniatúrne ozdoby plotov, či doplnky, lampy, vývesné štíty, všetko čo sa dá z kovu zostrojiť,“ hovorí Ladislav Szlavik. Bronzové odliatky ako kus umenia Spoločnosť Szlavik spolupracovala na Slovensku pri tvorbe slávnej bronzovej sochy Svätopluka na Bratislavskom hrade. Bronz je vzácny a ušľachtilý materiál, z ktorého vedia formovať skutočné sochárske originály. Na záhradu, alebo do interiéru, bronz je kov, ktorý bude verným spoločníkom. Zaujme nielen vašich priateľov, ale zároveň rozžiari príbytok svojou výnimočnosťou. Tento menej tradičný bytový doplnok je zaujímavou voľbou do každého interiéru. 

24.02.201514553
Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Marek


Drevené, plechové aj plastové ploty slúžia svojmu účelu, na obmedzený čas. Podobne je to aj so záhradným nábytkom. Ak hľadáte takmer nezničiteľné doplnky bez nutnosti aj čo najmenšej údržby, stavte na poctivý kov. Nezlomí ho horúčava, mráz, udrží si svoju farebnú stálosť. Pritom si nekupujete len zariadenie, ale aj kus umenia. Záhradný nábytok v špičkovej kvalite Kovaný záhradný nábytok môžete nechať počas zimy pokojne na záhrade a na jar bude ako nový. Odoláva akýmkoľvek poveternostným podmienkam a to prirodzene platí aj o kovanej bráne, či plote. „Ak si niekto kúpi kovaný nábytok, alebo doplnky, stavil prakticky na bezúdržbový sortiment. Odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť. Samozrejme musí staviť na kvalitný tovar. Najlepšie je vybrať si pozinkovanú úpravu. Tá dáva materiálu šmrnc aj prakticky večnú životnosť,“ hovorí Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. Všetky doplnky a súčasti vytvárajú vo firme NiNel ručne, alebo pomocou špecializovaných strojov. NiNel je spoločnosťou s dlhou históriou v oblasti spracovania kovu. Vytvárajú kované diely presne na želanie zákazníka aj na základe predstavy, či fotografie. Spojenie s inými materiálmi Musí byť kovaný záhradný nábytok len jednoliatym? Nemusí. Marián Koníček vysvetľuje, že vedia podľa želania zákazníka do nábytku vsadiť aj drevo, či kameň. Týka sa to najmä stolíkov, no nie je problém so žiadnym tvarom, či materiálom. „Kombinovanie viacerých materiálov je potrebné veľmi zodpovedne spojiť, nakoľko treba brať do úvahy potreby aj vlastnosti oboch zložiek,“ hovorí Marián Koníček. Samozrejme ak si okrem kovu do nábytku želáte aj iný materiál, o ten sa bude potrebné starať podľa jeho nárokov. Kovová konštrukcia však naďalej ostáva bezúdržbovou. Farby na želanie Marián Koniček hovorí, že najčastejšie sa na kov aplikuje čierna povrchová úprava, no farebné ladenie je plne na zákazníkovi. Každý farba bude na kove rovnako trvácna a pekná. Farebné odtiene sa nelíšia od bežných a vydržia nezmenené dlhé roky práve vďaka špeciálnej technológii povrchovej úpravy. „Najčastejšie sa stretávame s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia,“ vysvetľuje Koníček. Kované materiály môžete ladiť s domom, či vašou predstavou a nemusíte sa obmedzovať len na tradičnú čiernu, ktorá nie každému lahodí.    

24.02.201514954
Funkčné umenie prináša radosť do duše

Umenie:Umelecké kováčstvo

Funkčné umenie prináša radosť do duše

Marek


Kov zušľachtený silou plameňa, energiou ohňa a dotvorený údermi kladiva. Prináša teplo a skutočnú silu do našich príbytkov. Mgr. art. Igor Kaplán sa umeleckému kováčstvu venuje mnoho rokov a vytvára originálne diela, ktoré nie sú len ozdobami a funkčnými doplnkami. Ako hovorí, sú to diela zušľachťujúce nielen príbytok, ale aj dušu. Krásno je potravou pre dušu „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása a harmónia nám prirodzene hýčkajú dušu,“ začína svoje rozprávanie o umení kováčstva Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Vie o čom hovorí. Každý jeho výrobok je poctivo ukovaným kusom železa. Igor Kaplán je sochárom, ktorý pochopil silu kovu a dokáže z neho modelovať akýkoľvek umelecký skvost. Či si želate plot, bránu, zábradlie, posteľ, alebo nemého sluhu, dostanete krásny originál, ktorý príbytok rozžiari krásou. Umelecké kováčstvo je o kontrastoch „ Viac ako tisíc stupňov Celzia oceľ roztápa, ale trochu menej ju robí tvárnou, kujnou a tak sa údermi kladiva približuje predstave, ktorú od nej kováč potrebuje. „ Železo je tvárne aj nepoddajné, hranato presné i hravo jemné, chladné svedčí o ohnivej premene, ktorú v sebe uchováva,“ hovorí o práci s kovom Kaplán. Živé sochy u vás doma Je to rozdiel postaviť vedľa seba nemého sluhu z akciového výpredaja predajne s nábytkom a doslova živú sochu stvorenú rukami Igora Kaplána. Každý produkt má v sebe úžitkovú hodnotu. Je trvácny a svoju cenu nestráca ani vekmi. Život je príliš krátky na to, aby sme ho plnili prázdnom. Ako hovorí Igor Kaplán, kováčstvo je umenie, ktoré odoláva veku aj času pričom je trvalým svedectvom tvorivosti a krásy vo funkčnom predmete prináša potešenie i úžitok. Kovaná oceľ v spojení s drevom, kameňom doplnená meďou  alebo sama prináša radosť do duše. Potvrdiť to môže každý, kto sa osobne stretol s dielom umeleckého kováča. Stačí približná predstava alebo len tušený smer a aj vám prispeje svojim vkladom a budete môcť sledovať od návrhu až po konečný výrobok celý proces, aby konečný výrobok nielen dobre fungoval a slúžil, ale aj tešil, tak aby podľa vášho priania vzniklo hodnotné dielo, ktoré vás bude tešiť celý život.      Kúpiť si kované doplnky neznamená zaobstarať si len úžitkový predmet. Ide o umenie, ktoré nás obohacuje duchovne, esteticky aj ľudsky.  Igor Kaplán tepe verše duše a inšpirácie múzy do tvrdého kovu, ktorý sa pod jeho rukami pretvára na umenie. Doprajte si aj vy doma kúsok z úžasnej galérie kovu. 

24.02.201516335
Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Marek


Čo bolo v minulosti takmer nemožné, dnes je bežnou vecou. Kvalitné, originálne a krásne kované ploty môžete dostať už aj na kľúč. Bežné kováčske dielne dodávajú ploty, no Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev posunul služby zákazníkom na komplexnú úroveň. Umelecké kováčstvo je unikátna tradícia V dobe priemyselných a rýchlych riešení je umelecké kováčstvo tak trochu v kategórii ohrozených povolaní. Pritom neprávom. „Umelecké kováčstvo je v súčasnosti znova nútené konkurovať rôznym priemyselným odliatkom a novým technológiám z ktorých dokáže šikovný zámočník pozvárať rôzne okrasné mreže, zábradlia či brány. My ako umeleckí remeselníci sa snažíme o ručnú prácu a ak zákazník si nepraje inak, vyrábame všetky časti výhradne ručne. Cenovo sa snažíme držať krok s ostatnými šikovnými zámočníkmi a kováčmi, aby naše výrobky aj pre ich vysokú kvalitu, boli dostupné aj priemernému spotrebiteľovi,“ hovorí stratégiu spoločnosti Koprev Miloš Bédi. Mať kovanú bránu, či kus záhradného doplnku je kúskom umenia preneseného aj do modernej doby Nie sú len kováčskou dielňou Nároky klientov neustále rastú. To si uvedomil aj Miloš Bédi, keď sa rozhodol svoju kováčsku firmu obohatiť o služby zariaďovania plotov a záhradnej architektúry na kľúč. To znamená, že si kovanú bránu navrhnete, vyberiete, prípadne spolu s Milošom Bédim nájdete to najvhodnejšie pre váš dom a o viac sa nestaráte. Spoločnosť Koprev zaistí kompletnú terénnu úpravu, nosné stĺpiky v požadovanom dizajne a bránu aj sfunkční podľa požiadaviek či už na ručné otváranie, alebo vybaví automatikou. Hoci kované brány pôsobia nadčasovo, aj ony môžu disponovať najmodernejšími výdobytkami techniky. Komplexná záhradná architektúra Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pripravil výnimočnú novinku pre všetkých, ktorí by tento rok chceli zmeniť vizáž svojej záhrady a okolia. Pre celý svoj projekt záhradnej architektúry pripravil uvádzacie ceny a zľavy 15%. „Rozhodli sme sa našim klientom predstaviť naše možnosti a priniesť na trh výnimočný produkt spojením zariadenia záhrady, úpravy okolia a inštalácie kovaného plotu, nábytku, ale aj kamenných múrikov, jednoducho komplexné zastrešenie estetickej záhrady,“ vysvetľuje Miloš Bédi. Vďaka tejto službe nepotrebujete žiadnych iných dodávateľov, celý projekt navrhnú a zrealizujú podľa potrieb zákazníka samozrejme na kľúč.

24.02.201515314
Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Dom a byt:Umelecké kováčstvo

Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Marek


Ploty a zábradlia už nie sú len funkčnou súčasťou domov. Podieľajú sa na jeho estetickej hodnote. Vyberte si správneho dodávateľa a plot bude šperkom vášho domova na dlhé roky. Ján Zeman zo spoločnosti Zemstav dlhé roky vytvára ploty v špičkovej kvalite, vďaka ktorým sa môže pochváliť referenciami v tých najluxusnejších hoteloch, či budovách, tento poklad môžete mať aj doma. Od mosadze až k drevu Medzi najdôležitejšie vlastnosti dobrého plotu možno zaradiť kvalitné spracovanie, pevné zvary a materiály. Na tie je odborník Ján Zeman a hovorí: „Vieme zvárať akékoľvek materiály, vytvárame kvalitné ploty so špičkovými materiálmi a zvar, ktorý vydrží desiatky rokov je základom kvalitného plotu a bezpečného zábradlia. Pritom nie je podstatné, či ide o mosadz, spojenie s drevom, leštený chróm. Žiadny materiál pre nás nie je problematický.“ Spojiť viacero materiálov je vždy alchýmia a častým problémom, kde sa môžu vyskytnúť kazy. Je preto lepšie voliť profesionála na spájanie viaczložkových súčastí. Kvalita už od začiatku Ján Zeman tvrdí, že kvalitný plot, či zábradlie je výsledkom celého postupu, ktorý s vami výrobca musí prejsť. Dielo, ktoré by malo slúžiť desiatky rokov by malo byť nadčasové s umeleckou hodnotu a profesionálne. „Ku každému klientovi pristupujeme osobitne. Najprv je zákazka, následne vyjdeme klientovi v ústrety s ponukou, ponúkneme vizualizáciu, zameranie, prípadne návrhy podobných riešení pre inšpiráciu. Následne si vyberieme vzory a  začneme s realizáciou,“ vysvetľuje profesionalitu od zadania zákazky Ján Zeman. Profesionálny prístup od prvého momentu vraví, že aj výstup bude v dobrej kvalite. Ploty už do mesiaca Kvalitný plot je otázkou mesiaca. Rýchla realizácia je jednou zo základných pilierov spokojnosti. Ján Zeman hovorí, že aj tie najkvalitnejšie ploty a zábradlia môžu klientom slúžiť maximálne do mesiaca. V profesionálnom vyhotovení, kvalitnom zváraní, v špičkovej kvalite. Mnoho rokov skúseností sa podľa Jána Zemana podpisuje na každej zákazke.

03.02.201517472

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Prestreté - dezerty

Dakujem za plnohodnotny kulinarsky a kulturny zazitok, bol som nadmieru…

TRIO Publishing
TRIO Publishing
4.9/5 29 hodnotení

Svadobná fotografia

Úžasné fotky, super človek, môžeme len odporúčat, boli sme milo prekvapení :)

Rado Cerula…
5/5 8 hodnotení

Produktová fotografia

fotografia výrobných priestorov a zariadenia firmy

Rado Cerula…
5/5 8 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím