AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Umenie:Valentínske radosti

Hľadáte darček na Valentína? Vieme čo poteší každú ženu!

Marek


Láska nie je samozrejmosťou. Je skutočným darom a treba si ju vážiť, pestovať, byť vďačný a niekedy ju náležite osláviť. Valentín je dňom všetkých zamilovaných a každého poteší keď dostane od blízkeho symbol pravej lásky. Ak premýšľate nad spôsobom, ako povedať „ľúbim ťa“ aj bez slov, jeden tip pre vás máme ! Stavte na prekvapenie Verte či nie, ženy dokážu oceniť aj maličkosti venované z lásky. Tu rozhodne neplatí, že čím drahší dar, tým väčšie gesto lásky. Spomenúť si však treba na každú ženu, ktorá vám dáva lásku a vy ju ľúbite. Kvet ruže je ideálnym riešením. Možno si poviete, kde je tá originalita? Lenže ruža nikdy nie je tá istá. Je to kus živej prírody, jedinečný tak, ako vaša polovička. Na ruže sa dá pozerať vždy, nikdy neomrzia, nikdy nebudú fádne a vždy vedia ženu potešiť. Možno omnoho viac ako dar, ktorý jej nesadne. Ku kvetom môžete priložiť aj rôzne sladkosti, srdiečka, či darovacie kartičky a znásobiť tak chvíle radosti. Ruža ako jedinečný symbol lásky Prečo práve ruža na Valentína? Pri hľadaní odpovede na túto otázku je potrebné vrátiť sa v čase do antiky, kde sa tradoval príbeh, že ruža vyrástla z krvi Adonisa po jeho smrti, keď zahorel láskou k Afrodite. Nikto nevie, čo je v príbehu skutočné, ale najstaršie skameneliny ruží dosahujú vek 35 miliónov rokov. Sú na freskách na Kréte, a aj Rimania ružou oslavovali lásku. Ruža tak nie je len kvetom, je symbol nehy, ktorý sa traduje omnoho dlhšie ako napríklad známy tvar srdiečka. Je darom, ktorý vždy poteší a každej žene rozihrá plamienky v očiach. ČERVENÉ RUŽE V KYTICI SRDCE Z ČERVENÝCH RUŽÍ 11 ČERVENÝCH RUŽÍ Vyznanie aj na diaľku Teraz je tu možnosť vyznať lásku aj na diaľku, napríklad práve kyticou ruží. Ľuboš Ziman z Kvetinárstva Flos radí, že pre symboliku a krásu nie je na Valentína ani vhodné pomýšľať nad iným kvetom. Ak stihnete objednať kyticu do 13. febrára do 14-tej hodiny, bude doručená kdekoľvek na Slovensku. Pre tých zábudlivejších je možné zabezpečiť aj expresné doručenie kvetov objednaných na Valentína do 12-tej hodiny v mestách Lučenec, Banská Bystrica, Detva, Brezno, Rimavská Sobota, Zvolen, Prievidza, Žilina, Košice, Bratislava, Galanta, Myjava, Nové Mesto nad Váhom, Zlaté Moravce. ČERVENÉ RUŽE S BONBÓNMI RUŽOVÉ RUŽE V KRABICI SRDIEČKO ĽÚBIM ŤA Aj pre tajné lásky Predstavte si, že máte kolegyňu, alebo známu, ktorá nevie o vašej láske k nej. Prekvapte ju donáškou kvetov napríklad do práce a môžete pozorovať jej reakcie šťastia. Ku kytici môžete priložiť kartičku od neznámeho ctiteľa. Prekvapte svoju tajnú lásku a možno práve to bude moment, keď si uvedomí, že by chcela vedľa seba muža, ktorý jej vie rozbúchať srdce. Valentín tak môže byť aj pre vás skutočne nezabudnuteľný.              

07.02.201725271
Marek skúsenosti

Umenie:

Praktické tipy, ako ušetriť pri stavbe a renovácii pomníka

Marek


Sviatok všetkých svätých je ešte ďaleko, no ak plánujete renováciu, či rekonštrukciu hrobu v tomto roku, je najvyšší čas. Dôvodom je, že počas leta môžete poriadne ušetriť. Betónovanie je jednoduchšie Letné obdobie nahráva renovácii hrobov. Betónové základy sa murujú jednoduchšie, rovnako aj okolitá zem nie je zamrznutá. Prípravné, sanačné aj stavebné práce idú rýchlejšie a to sa odráža aj na cene. Ľubomír Dubský, ktorý sa zaoberá komplexnou stavbou aj renováciou hrobov pripomína, že každý kto chce renovovať, mal by sa rozhodnúť počas leta. Podmienky na stavbu sú neporovnateľne lepšie ako počas zimy a jesene. To sa odráža aj na kvalite samotnej stavby. Takmer bez čakania Ušetriť môžete nielen peniaze, ale predovšetkým aj čas. Ľubomír Dubský hovorí, že či ide o písmená, nový pomník, alebo mramorovú platňu, pred Dušičkami sa na všetko čaká podstatne dlhšie. Môže sa tak stať, že hoci chcete mať pomník na sviatky pekný, nemusíte sa dočkať. Počas týchto mesiacov je omnoho viac času prejsť všetky detaily a uskutočniť rekonštrukciu. Multikolor – žula s atraktívnym dizajnom Výhodou leta je, že si ušetríte aj mnoho starostí. Všetky kamene sú k dispozícii a máte možnosť výberu. Aktuálne je jednou zo zaujímavých noviniek kameň multikolor, teda spojenie červenej a čiernej žuly. Hrob v takomto prevedení záujem netradičnou farebnou kombináciou a vďaka žule vydrží bez farebných zmien niekoľko desiatok až stoviek rokov. Tieto kamene má v ponuke aj LD kamenárstvo, ktoré má s nimi dostatok skúseností a pre vlastnosti kameňa ich odporúča ako vhodné na jednohroby, dvojhroby aj do urnových hájikov. Jednoduchšie práce pri úprave Nadchádzajúce obdobie je vhodné aj na úpravu okolia hrobu. LD Kamenárstvo zabezpečuje realizáciu aj renováciu hrobov na kľúč vrátane vytvorenia betónových základov, pokládky okolitej dlažby, úpravy okolia, renovácie a gravírovania písmeniek, frézovanie kameňa, či pieskovanie, no zároveň si každý chce malé úpravy na hrobe spraviť aj sám. Či už sadíte kvietky, trávu, alebo naaranžujete okolie, bude to mnoho menej námahy, ako počas predsviatočného zhonu a zimy. Ušetríte si tak sily na to, aby pre vás úprava hrobu nebola neprimeranou starosťou, ale adekvátna pietna spomienka. Informujte sa na možnosti a letné akcie priamo v LD Kamenárstve, ktoré počas leta novým aj starým klientom poskytuje zaujímavé akciové ceny na všetky druhy opráv, renovácii aj stavieb pomníkov.  

18.05.201611918
PRINTINK Pavel Slugen skúsenosti

Umenie:

Fotoplátno uchová spomienky stále živé!

PRINTINK Pavel Slugen PRINTINK Pavel…


Narodenie dieťaťa, svadba, západ slnka na vysnívanej dovolenke, či čarokrásny výhľad na prírodu. To sú zážitky a obrazy, na ktoré by sme sa vydržali pozerať celé hodiny aj každý deň. Pravdou je, že albumy plné fotiek si už dnes udržiava málokto. No fotoplátno z vašej fotografie spraví krásny umelecký obraz, ktorý bude hrdou súčasťou vášho domova. Neviete čo na stenu? Otázku čo na stenu, rieši mnoho ľudí, ktorí zariaďujú svoje bývanie. Často to končí nákupom lacných obrázkov kdesi v hypermarkete. Je to škoda, keďže dnes už má každý možnosť svoje vlastné fotografie premeniť na krásne obrazy, ktoré sú hodné zavesenia na stenu. Zážitky z dovolenky pekne vedľa seba, svadobný bozk, alebo rodinná fotografia budú mať úplne iný rozmer, ak budú zdobiť vaše steny. Nevyzerajú ako lacný plagát ale krásne ilustrované plátno. Vystačíte si aj mobilom Na fotoplátno sa dá preniesť akákoľvek fotografia, dokonca aj fotená mobilom. Je len na vás, či chcete nad posteľou napríklad triptych z rodinnej oslavy, alebo západ slnka, ktorý ste zažili v ďalekej exotike a každé ráno vás naplní pohodu, keď naň pozriete. Fotka, ktorá vydrží Fotoplátno nie je len skvelý spôsob na uchovanie výnimočných okamihov. Má  veľmi dobrú životnosť. Používajú sa acetónové farby, ktoré je možné utierať aj vlhkou handričkou. Farby na vydržia desaťročia bez zmeny a obraz na fotoplátne bude krásny aj v dobe, keď už klasické fotky stratia šarm. Do spálne aj obývačky Možností má fotoplátno veľa. Môžete použiť umelecké filtre a pripraviť si obraz ako z minulosti, alebo ho dotvoriť o vlastné motívy. Spraviť ním niekomu radosť. Rozmery sú variabilné a pritom ceny za vyhotovenie nie sú vysoké.Priklady si možete pozrieť na Facebooku. Ako príklad uvádzame rozmery a ceny fotoplátna podľa stránky printink.sk, ktorá umožňuje zaslanie fotografie a odoslanie fotoplátna priamo na vašu adresu: A4 (30x21cm rozmer plátna) cena 6€ s rámom A3 (42x30cm rozmer plátna) cena 12€ s rámom A2 (60x42cm rozmer plátna) cena 16€ s rámom A1 (84x60cm rozmer plátna) cena 30€ s rámom A0 (119x80/90cm rozmer plátna) cena 50€ s rámom Maximálny možný rozmer je 130 x 200 cm rozmer plátna-100€        

10.03.201619349
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.2020668
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.2020801
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020613
Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Umenie:Umelecké kováčstvo

Príbeh kovu je rozprávka na celý život

Marek


Umelecké kováčstvo je jedna zo starých remeselných zručností. Spája v sebe drsnosť kovu, jemnú kultiváciu ľudským duchom a energiu kladiva s horúčosťou plameňa. Umeleckí kováči dnes pokračujú v tradícii a vytvárajú doplnky, ploty, súčasti interiéru aj exteriéru, z ktorých každý je originál. Nechajte sa inšpirovať kovaniami, ktoré sú doslova funkčným umením. Obklopte sa krásou „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása spojená s majestátnosťou nám prirodzene hýčkajú dušu,“ hovorí Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Kované práce sú originálne diela. Či už chcete plot, alebo nemého sluhu, možno pokojne povedať, že miesto funkčného doplnku si kupujete sochu. Kované doplnky sú krásne a trvácne. Investícia do nich je vyššia ako keď kupujete v akciovom výpredaji, no kupujete si doplnok na celý život. Navyše umelecky hodnotný. Umelecké aj historické skvosty Moderná doba umenie tak trochu devalvuje. Svoje o tom vie aj Ladislav Szlavik  zo spoločnosti Szlavik, s.r.o. Dokonale pozná ploty, ozdoby a lampy, ktoré sa zhotovovali v minulosti. Mali svoj štýl. Dodával oplotenie na francúzske kaštiele a tieto tradičné umelecké línie prináša aj do moderného sveta. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním,“ hodnotí Szlávik. Kované ploty budú a sú nadčasovou záležitosťou tak ako umelecké predmety, ktoré nehrdzavejú. Bez zbytočných starostí Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pochopil, že mnoho ľudí dnes chce krásnu záhradu aj plot, ale nemá čas zaisťovať ďalšie robotnícke práce s osadením kovaného plotu. V tomto prípade je ideálna stavba na kľúč, ktorá v sebe spája originálne ploty na objednávku s možnosťou komplexného zastrešenia stavby od múrikov až po automatické systémy. Aj nadčasové ploty môžu vyzerať moderne. Nebojte sa noviniek Obvyklou farbou kovových doplnkov je čierna. Nemusíte sa jej však báť. Je noblesná, no kovaný nábytok, či doplnky môžete mať v akomkoľvek farebnom vyhotovení. Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. hovorí, že pri kovaných doplnkoch odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť, či už sú diela umiestnené v interiéri, alebo exteriéri. Hodnotí, že hoci sa u zákazníkov stretávajú najčastejšie s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia. 

26.02.201515642
Funkčné umenie prináša radosť do duše

Umenie:Umelecké kováčstvo

Funkčné umenie prináša radosť do duše

Marek


Kov zušľachtený silou plameňa, energiou ohňa a dotvorený údermi kladiva. Prináša teplo a skutočnú silu do našich príbytkov. Mgr. art. Igor Kaplán sa umeleckému kováčstvu venuje mnoho rokov a vytvára originálne diela, ktoré nie sú len ozdobami a funkčnými doplnkami. Ako hovorí, sú to diela zušľachťujúce nielen príbytok, ale aj dušu. Krásno je potravou pre dušu „Dnes venujeme veľký priestor starostlivosti o telo. O to, čo jeme, ako jeme, ako sa správne hýbeme a na dušu, často človek zabúda. Pritom krása a harmónia nám prirodzene hýčkajú dušu,“ začína svoje rozprávanie o umení kováčstva Mgr. art. Igor Kaplán z Kováčstva Kaplán. Vie o čom hovorí. Každý jeho výrobok je poctivo ukovaným kusom železa. Igor Kaplán je sochárom, ktorý pochopil silu kovu a dokáže z neho modelovať akýkoľvek umelecký skvost. Či si želate plot, bránu, zábradlie, posteľ, alebo nemého sluhu, dostanete krásny originál, ktorý príbytok rozžiari krásou. Umelecké kováčstvo je o kontrastoch „ Viac ako tisíc stupňov Celzia oceľ roztápa, ale trochu menej ju robí tvárnou, kujnou a tak sa údermi kladiva približuje predstave, ktorú od nej kováč potrebuje. „ Železo je tvárne aj nepoddajné, hranato presné i hravo jemné, chladné svedčí o ohnivej premene, ktorú v sebe uchováva,“ hovorí o práci s kovom Kaplán. Živé sochy u vás doma Je to rozdiel postaviť vedľa seba nemého sluhu z akciového výpredaja predajne s nábytkom a doslova živú sochu stvorenú rukami Igora Kaplána. Každý produkt má v sebe úžitkovú hodnotu. Je trvácny a svoju cenu nestráca ani vekmi. Život je príliš krátky na to, aby sme ho plnili prázdnom. Ako hovorí Igor Kaplán, kováčstvo je umenie, ktoré odoláva veku aj času pričom je trvalým svedectvom tvorivosti a krásy vo funkčnom predmete prináša potešenie i úžitok. Kovaná oceľ v spojení s drevom, kameňom doplnená meďou  alebo sama prináša radosť do duše. Potvrdiť to môže každý, kto sa osobne stretol s dielom umeleckého kováča. Stačí približná predstava alebo len tušený smer a aj vám prispeje svojim vkladom a budete môcť sledovať od návrhu až po konečný výrobok celý proces, aby konečný výrobok nielen dobre fungoval a slúžil, ale aj tešil, tak aby podľa vášho priania vzniklo hodnotné dielo, ktoré vás bude tešiť celý život.      Kúpiť si kované doplnky neznamená zaobstarať si len úžitkový predmet. Ide o umenie, ktoré nás obohacuje duchovne, esteticky aj ľudsky.  Igor Kaplán tepe verše duše a inšpirácie múzy do tvrdého kovu, ktorý sa pod jeho rukami pretvára na umenie. Doprajte si aj vy doma kúsok z úžasnej galérie kovu. 

24.02.201513137
Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Hľadáte bezúdržbový plot a záhradný nábytok? Stavte na kov!

Marek


Drevené, plechové aj plastové ploty slúžia svojmu účelu, na obmedzený čas. Podobne je to aj so záhradným nábytkom. Ak hľadáte takmer nezničiteľné doplnky bez nutnosti aj čo najmenšej údržby, stavte na poctivý kov. Nezlomí ho horúčava, mráz, udrží si svoju farebnú stálosť. Pritom si nekupujete len zariadenie, ale aj kus umenia. Záhradný nábytok v špičkovej kvalite Kovaný záhradný nábytok môžete nechať počas zimy pokojne na záhrade a na jar bude ako nový. Odoláva akýmkoľvek poveternostným podmienkam a to prirodzene platí aj o kovanej bráne, či plote. „Ak si niekto kúpi kovaný nábytok, alebo doplnky, stavil prakticky na bezúdržbový sortiment. Odpadá lakovanie, natieranie, či pridaná starostlivosť. Samozrejme musí staviť na kvalitný tovar. Najlepšie je vybrať si pozinkovanú úpravu. Tá dáva materiálu šmrnc aj prakticky večnú životnosť,“ hovorí Marián Koníček zo spoločnosti NiNel, s.r.o. Všetky doplnky a súčasti vytvárajú vo firme NiNel ručne, alebo pomocou špecializovaných strojov. NiNel je spoločnosťou s dlhou históriou v oblasti spracovania kovu. Vytvárajú kované diely presne na želanie zákazníka aj na základe predstavy, či fotografie. Spojenie s inými materiálmi Musí byť kovaný záhradný nábytok len jednoliatym? Nemusí. Marián Koníček vysvetľuje, že vedia podľa želania zákazníka do nábytku vsadiť aj drevo, či kameň. Týka sa to najmä stolíkov, no nie je problém so žiadnym tvarom, či materiálom. „Kombinovanie viacerých materiálov je potrebné veľmi zodpovedne spojiť, nakoľko treba brať do úvahy potreby aj vlastnosti oboch zložiek,“ hovorí Marián Koníček. Samozrejme ak si okrem kovu do nábytku želáte aj iný materiál, o ten sa bude potrebné starať podľa jeho nárokov. Kovová konštrukcia však naďalej ostáva bezúdržbovou. Farby na želanie Marián Koniček hovorí, že najčastejšie sa na kov aplikuje čierna povrchová úprava, no farebné ladenie je plne na zákazníkovi. Každý farba bude na kove rovnako trvácna a pekná. Farebné odtiene sa nelíšia od bežných a vydržia nezmenené dlhé roky práve vďaka špeciálnej technológii povrchovej úpravy. „Najčastejšie sa stretávame s požiadavkou čierneho kovu. Je to najobľúbenejšia farba, ale už sa objavuje záujem o modrú, hnedú, prakticky, čo sa farebnej škály týka, neexistujú žiadne obmedzenia,“ vysvetľuje Koníček. Kované materiály môžete ladiť s domom, či vašou predstavou a nemusíte sa obmedzovať len na tradičnú čiernu, ktorá nie každému lahodí.    

24.02.201512506
Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Umenie:Umelecké kováčstvo

Plánujete kovaný plot? Zariadiť sa dá aj na kľúč!

Marek


Čo bolo v minulosti takmer nemožné, dnes je bežnou vecou. Kvalitné, originálne a krásne kované ploty môžete dostať už aj na kľúč. Bežné kováčske dielne dodávajú ploty, no Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev posunul služby zákazníkom na komplexnú úroveň. Umelecké kováčstvo je unikátna tradícia V dobe priemyselných a rýchlych riešení je umelecké kováčstvo tak trochu v kategórii ohrozených povolaní. Pritom neprávom. „Umelecké kováčstvo je v súčasnosti znova nútené konkurovať rôznym priemyselným odliatkom a novým technológiám z ktorých dokáže šikovný zámočník pozvárať rôzne okrasné mreže, zábradlia či brány. My ako umeleckí remeselníci sa snažíme o ručnú prácu a ak zákazník si nepraje inak, vyrábame všetky časti výhradne ručne. Cenovo sa snažíme držať krok s ostatnými šikovnými zámočníkmi a kováčmi, aby naše výrobky aj pre ich vysokú kvalitu, boli dostupné aj priemernému spotrebiteľovi,“ hovorí stratégiu spoločnosti Koprev Miloš Bédi. Mať kovanú bránu, či kus záhradného doplnku je kúskom umenia preneseného aj do modernej doby Nie sú len kováčskou dielňou Nároky klientov neustále rastú. To si uvedomil aj Miloš Bédi, keď sa rozhodol svoju kováčsku firmu obohatiť o služby zariaďovania plotov a záhradnej architektúry na kľúč. To znamená, že si kovanú bránu navrhnete, vyberiete, prípadne spolu s Milošom Bédim nájdete to najvhodnejšie pre váš dom a o viac sa nestaráte. Spoločnosť Koprev zaistí kompletnú terénnu úpravu, nosné stĺpiky v požadovanom dizajne a bránu aj sfunkční podľa požiadaviek či už na ručné otváranie, alebo vybaví automatikou. Hoci kované brány pôsobia nadčasovo, aj ony môžu disponovať najmodernejšími výdobytkami techniky. Komplexná záhradná architektúra Miloš Bédi zo spoločnosti Koprev pripravil výnimočnú novinku pre všetkých, ktorí by tento rok chceli zmeniť vizáž svojej záhrady a okolia. Pre celý svoj projekt záhradnej architektúry pripravil uvádzacie ceny a zľavy 15%. „Rozhodli sme sa našim klientom predstaviť naše možnosti a priniesť na trh výnimočný produkt spojením zariadenia záhrady, úpravy okolia a inštalácie kovaného plotu, nábytku, ale aj kamenných múrikov, jednoducho komplexné zastrešenie estetickej záhrady,“ vysvetľuje Miloš Bédi. Vďaka tejto službe nepotrebujete žiadnych iných dodávateľov, celý projekt navrhnú a zrealizujú podľa potrieb zákazníka samozrejme na kľúč.

24.02.201513149
Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Umenie:Umelecké kováčstvo

Vyberte si ploty ako z čias Ľudovíta XVI na vašej záhrade

Marek


Kované ploty, zábradlia a bytové doplnky sú bezpochyby štýlovou záležitosťou. Majú punc originality, ducha umenia a predstavujú istú úroveň luxusu a noblesy. To len znásobí plot, či zábradlie ako z čias Ľudovíta XVI alebo ako v klasických francúzskych kaštieľoch. Dnes takýto luxus nie je problém mať aj na vlastnej záhrade. Kované ploty sú ukované históriou Kované umenie nie je len výstrelkom súčasnej doby. Práve naopak, kov penetroval históriou stavebníctva prakticky od počiatkov. Kované zábradlia dnes môžeme obdivovať na historických fotografiách a dobových stavbách. Spoločnosť Szlavik, s.r.o., sa dlhodobo špecializuje práve na repliky historických doplnkov a plotov. Nie sú však iba tak celkom replikami. „Vyrábame skutočné originály. Žiadne zváranie polotovarov. Vytvárame nové umelecké diela. Technológiou aká bola známa v minulosti, poctivým kováčskym opracovaním. Dnes vytvárame hodnotné diela pre kaštiele aj moderné stavby. Hoci môže klient požadovať plot ako za čias Ľudovíta XVI, dostane presnú kópiu, ktorá ale bude rovnakým originálom ako plot v minulosti,“ hovorí Ladislav Szlavik. Ručná umelecká práca Tá sprevádza každý výrobok, ktorý vychádza z kováčskej dielne Szlavik. O kvalifikovanosti a profesionalite svedčia aj referencie, ktoré siahajú do Francúzska, Nemecka, Švajčiarska a iných krajín známych svojou bohatou históriou a dôrazom na kvalitu. „Každý z našej dielne je vyučený umelecký kováč a každé dielo prechádza kontrolou. Dodávame len dokonalé výrobky. Koniec - koncov, sme otvorení a každý záujemca si môže prísť pozrieť nielen výrobky, ale aj proces výroby. Všetko je u nás ručná práca. Od veľkých kovových pilierov až po miniatúrne ozdoby plotov, či doplnky, lampy, vývesné štíty, všetko čo sa dá z kovu zostrojiť,“ hovorí Ladislav Szlavik. Bronzové odliatky ako kus umenia Spoločnosť Szlavik spolupracovala na Slovensku pri tvorbe slávnej bronzovej sochy Svätopluka na Bratislavskom hrade. Bronz je vzácny a ušľachtilý materiál, z ktorého vedia formovať skutočné sochárske originály. Na záhradu, alebo do interiéru, bronz je kov, ktorý bude verným spoločníkom. Zaujme nielen vašich priateľov, ale zároveň rozžiari príbytok svojou výnimočnosťou. Tento menej tradičný bytový doplnok je zaujímavou voľbou do každého interiéru. 

24.02.201512501
Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Dom a byt:Umelecké kováčstvo

Kvalitné zábradlie a plot na celý život

Marek


Ploty a zábradlia už nie sú len funkčnou súčasťou domov. Podieľajú sa na jeho estetickej hodnote. Vyberte si správneho dodávateľa a plot bude šperkom vášho domova na dlhé roky. Ján Zeman zo spoločnosti Zemstav dlhé roky vytvára ploty v špičkovej kvalite, vďaka ktorým sa môže pochváliť referenciami v tých najluxusnejších hoteloch, či budovách, tento poklad môžete mať aj doma. Od mosadze až k drevu Medzi najdôležitejšie vlastnosti dobrého plotu možno zaradiť kvalitné spracovanie, pevné zvary a materiály. Na tie je odborník Ján Zeman a hovorí: „Vieme zvárať akékoľvek materiály, vytvárame kvalitné ploty so špičkovými materiálmi a zvar, ktorý vydrží desiatky rokov je základom kvalitného plotu a bezpečného zábradlia. Pritom nie je podstatné, či ide o mosadz, spojenie s drevom, leštený chróm. Žiadny materiál pre nás nie je problematický.“ Spojiť viacero materiálov je vždy alchýmia a častým problémom, kde sa môžu vyskytnúť kazy. Je preto lepšie voliť profesionála na spájanie viaczložkových súčastí. Kvalita už od začiatku Ján Zeman tvrdí, že kvalitný plot, či zábradlie je výsledkom celého postupu, ktorý s vami výrobca musí prejsť. Dielo, ktoré by malo slúžiť desiatky rokov by malo byť nadčasové s umeleckou hodnotu a profesionálne. „Ku každému klientovi pristupujeme osobitne. Najprv je zákazka, následne vyjdeme klientovi v ústrety s ponukou, ponúkneme vizualizáciu, zameranie, prípadne návrhy podobných riešení pre inšpiráciu. Následne si vyberieme vzory a  začneme s realizáciou,“ vysvetľuje profesionalitu od zadania zákazky Ján Zeman. Profesionálny prístup od prvého momentu vraví, že aj výstup bude v dobrej kvalite. Ploty už do mesiaca Kvalitný plot je otázkou mesiaca. Rýchla realizácia je jednou zo základných pilierov spokojnosti. Ján Zeman hovorí, že aj tie najkvalitnejšie ploty a zábradlia môžu klientom slúžiť maximálne do mesiaca. V profesionálnom vyhotovení, kvalitnom zváraní, v špičkovej kvalite. Mnoho rokov skúseností sa podľa Jána Zemana podpisuje na každej zákazke.

03.02.201515627

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

TAJNÉ DEJINY BIELEJ KALIGRAFIE

Priznám sa tak trochu osobne, že keď som sa do tejto knihy začítal, nepustil…

TRIO Publishing
TRIO Publishing
4.9/5 29 hodnotení

Rodinný portrét

výborný výsledok- ďakujeme

Rado Cerula…
5/5 8 hodnotení

KatarinaH

1 438

tetovanie obočia

Nadštandardný prístup, precízna práca, odbornosť na slovo vzatá. Nechala som…

Permanent Beauty
4.9/5 36 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím